Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki (wzór do pobrania z tej strony -> https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacyjnym należy wysłać na adres:
POZNAŃSKIE BROWARY RZEMIEŚLNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (daw. Browar Harpagan)
Szczepankowo 129
61-313 Poznań
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Szczegóły znajdziesz na stronie poświęconej prawu do odstąpienia od umowy.